Naše stránky používají soubory cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení a s jejich využíváním. Souhlasím

Na cestách  -  Auta

Nové BMW řady 5 Touring

Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring
Nové BMW řady 5 Touring

Světovou premiéru na 87. autosalonu, konaném na ženevském výstavišti Palexpo, oslaví nová generace BMW řady 5 Touring...

Veřejnost bude moci poprvé vidět také nové BMW řady 4 s přepracovaným designem, podvozkem, interiérem a pokrokovější výbavou. Návštěvníci ženevského autosalonu (9. až 19. března 2017) uvidí také exkluzivní provedení plug-in hybridního sportovního vozu BMW i8 – BMW i8 Protonic Frozen Black Edition.

Světová premiéra: nové BMW řady 5 Touring Nová generace BMW řady 5 Touring, zaměřená zejména na evropské trhy, poskytuje unikátní kombinaci radosti z jízdy, estetiky, inovací a inteligentní praktičnosti. Z designu nové generace je jasně patrný důraz na sportovní eleganci i flexibilitu. Ve srovnání s předchozí generací se nové BMW řady 5 Touring vyznačuje většími vnějšími rozměry, jež přinášejí více prostoru do interiéru pro posádku i její zavazadla. Zdokonalení jsou patrná také v otázkách akustiky a komfortu na zadních sedadlech. S obsazenými všemi sedadly poskytuje zavazadlový prostor objem 570 l, což je o deset litrů více než u předchozí generace. Když je potřeba, lze uvnitř vozu převážet až 1700 l (o 30 l více než dříve). Významně bylo zvětšeno užitečné zatížení nové generace prostorného vozu Touring. Samozřejmostí je důraz kladený na praktické řešení interiéru. Do všech dveří, stejně jako mezi sedadla, je možné umístit láhve s pitím o objemu jeden litr a další předměty. Opěradla zadních sedadel jsou dělená v poměru 40:20:40 a lze je sklápět pomocí tlačítek v zavazadlovém prostoru.

Volitelně je možné měnit sklon zadních opěradel. Síť oddělující zavazadlový prostor a prostor pro posádku i roleta kryjící zavazadlový prostor nyní mají samostatné úložné schránky, které lze uložit pod podlahou zavazadlového prostoru. Standardní výbavou je samostatně otevíratelné okno pátých dveří. Výklopnou stěnu lze v kombinaci s výbavou komfortního přístupu otevírat a zavírat bezdotykově. Při zahájení prodeje nového BMW řady 5 Touring v červnu 2017 budou k dispozici čtyři motory, patřící do nejnovější generace pohonných jednotek BMW Group. Dva z nich bude možné kombinovat s inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive. Další verze s konvenčním pohonem zadních kol i všech kol rozšíří nabídku v průběhu roku. Hospodárnější motory, lepší aerodynamika a snížení hmotnosti srovnatelných verzí v průměru o 100 kg zajišťují snížení spotřeby až o 11 procent. Nižší hmotnost se v tomto případě pojí se zvýšením torzní tuhosti karoserie. Výsledkem je harmoničtější kombinace mezi agilitou a jízdním komfortem. Standardní výbavou je vzduchové odpružení zadní nápravy s automatickým udržováním světlé výšky. Volitelně jsou k dispozici aktivní tlumiče, stejně jako adaptivní stabilizátory Adaptive Drive a integrální aktivní řízení, jehož součástí je řízení zadních kol (nyní je k dispozici i s pohonem všech kol xDrive a M sportovním podvozkem).  

BMW Group BMW Group je se svými značkami BMW, MINI a Rolls-Royce vedoucím výrobcem prémiových automobilů a motocyklů, stejně tak jako poskytovatelem prémiových finančních produktů a služeb mobility. BMW Group je globální společností s 31 výrobními a montážními závody ve 14 zemích a celosvětovou prodejní sítí se zastoupením ve více než 140 zemích. V roce 2016 společnost BMW Group prodala po celém světě přibližně 2,367 milionu automobilů a 145 tisíc motocyklů. Zisk před zdaněním ve finančním roce 2015 činil 9,22 miliardy Euro, příjmy dosáhly 92,18 miliardy Euro. K 31. prosinci 2015 pracovalo pro BMW Group 122 244 zaměstnanců. Úspěchy společnosti BMW Group se vždy opíraly o dlouhodobé strategie a odpovědnost. Celý hodnotový a výrobní proces je zaměřen na ekologickou a sociální udržitelnost, k životnímu prostředí odpovědné produkty a jednoznačné zaměření na ochranu zdrojů. To vše je pevnou součástí celkového přístupu.

Podobné články
X