Naše stránky používají soubory cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení a s jejich využíváním. Souhlasím

Na cestách  -  Auta

BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8

BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8
BMW na 87. autosalonu v Ženevě v roce 2017. světová premiéra BMW i8

Na autosalonu v Ženevě 2017 BMW představí největší novinky svého výrobního programu, stejně jako své pokroky na poli odpovědné mobility v podobě elektrických a plug-in hybridních vozů...

Světovou premiéru na 87. autosalonu, konaném na ženevském výstavišti Palexpo, oslaví nová generace BMW řady 5 Touring. Veřejnost bude moci poprvé vidět také nové BMW řady 4 s přepracovaným designem, podvozkem, interiérem a pokrokovější výbavou. Návštěvníci ženevského autosalonu (9. až 19. března 2017) uvidí také exkluzivní provedení plug-in hybridního sportovního vozu BMW i8 – BMW i8 Protonic Frozen Black Edition. 

Elektrická radost z jízdy v nové podobě: světová premiéra BMW i8 Protonic Frozen Black Edition

BMW i3 patří značný tržní podíl mezi elektrickými vozy, nová speciální edice BMW i8, stejně jako nové modely BMW iPerformance potvrzují pro BMW Group globálně vedoucí postavení v segmentu k životnímu prostředí odpovědných vozů. BMW i3 je nejúspěšnějším elektrickým vozem prémiového segmentu. Prvenství ve třídě patří také BMW i8. Zásluhou BMW i8 a modelů BMW iPerformance je BMW Group nejúspěšnějším výrobcem plug-in hybridních vozů prémiového segmentu. Na podzim 2016 BMW zaznamenalo kumulovanou výrobu 100 000 elektrických nebo plug-in hybridních vozů. BMW Group očekává, že minimálně stejné množství vozidel s technologií eDrive prodá během roku 2017. Nabídka exkluzivních speciálních edicí plug-in hybridního sportovního vozu BMW i8 se rozrůstá o další provedení. Na autosalonu v Ženevě 2017 se představí BMW i8 Protonic Frozen Black Edition. Pozornost na sebe poutá speciální matně černý lak BMW Individual Protonic Frozen Black, stejně jako specificky navržený interiér. Později v letošním roce se představí také BMW i8 Protonic Frozen Yellow Edition, které bude další možností pro pořízení exkluzivního plug-in hybridního sportovního vozu.

BMW Group

BMW Group je se svými značkami BMW, MINI a Rolls-Royce vedoucím výrobcem prémiových automobilů a motocyklů, stejně tak jako poskytovatelem prémiových finančních produktů a služeb mobility. BMW Group je globální společností s 31 výrobními a montážními závody ve 14 zemích a celosvětovou prodejní sítí se zastoupením ve více než 140 zemích. V roce 2016 společnost BMW Group prodala po celém světě přibližně 2,367 milionu automobilů a 145 tisíc motocyklů. Zisk před zdaněním ve finančním roce 2015 činil 9,22 miliardy Euro, příjmy dosáhly 92,18 miliardy Euro. K 31. prosinci 2015 pracovalo pro BMW Group 122 244 zaměstnanců. Úspěchy společnosti BMW Group se vždy opíraly o dlouhodobé strategie a odpovědnost. Celý hodnotový a výrobní proces je zaměřen na ekologickou a sociální udržitelnost, k životnímu prostředí odpovědné produkty a jednoznačné zaměření na ochranu zdrojů. To vše je pevnou součástí celkového přístupu.

Podobné články
X