Naše stránky používají soubory cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení a s jejich využíváním. Souhlasím

Móda  -  Šperky

Nová kampaň Calvin Klein

Nová kampaň Calvin Klein
Nová kampaň Calvin Klein
Nová kampaň Calvin Klein
Nová kampaň Calvin Klein
Nová kampaň Calvin Klein
Nová kampaň Calvin Klein

Značka Calvin Klein spustila novou kampaň pro svou kolekci hodinek a šperků, která je inspirována „životem v současné době“, a zdůrazňuje krásu drahocenných vztahů…

Hvězdami kampaně je duo matka s dcerou, Lusa Bonet a Zoe Kravitz, které dokonale sedí k luxusní kolekci tohoto módního domu. S důrazem na nutnost času a soudržnost rodin, jsou hodinky i šperky nové kampaně Calvin Klein optimistické a broušené. To se také odráží na sloganu kampaně: „Uspěchaný život – sdílejte svou minutku #Ckminute.“

Kampaň, kterou fotil americký fotograf Cass Bird v New Yorku, má sérii fotografií tohoto slavného dua i dalších nejžhavějších hvězd dnešní doby. Na jedné z nich můžeme vidět Lisu Bonet a její dceru Zoe, zatímco na další bude Peltz se svou přítelkyní Keni Kinski Jones. Součástí kampaně byla i Tilda Lundstom s jejím milovaným Johnem Hanem.

Černobílé fotografie nám představují páry v uvolněných, přirozených pózách, s hodinami či šperky z nové kolekce. Designér této eponymní značky doufá, že tato kampaň inspiruje další lidi k tomu, aby se podělili o své oblíbené okamžiky spontánnosti v sociální síti s hastagem #Ckminute.

Podobné články
X