Naše stránky používají soubory cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení a s jejich využíváním. Souhlasím

Móda  -  Nakupování

NOVÁ VIZUÁLNÍ IDENTITA ZNAČKY RIMOWA

NOVÁ VIZUÁLNÍ IDENTITA ZNAČKY RIMOWA
NOVÁ VIZUÁLNÍ IDENTITA ZNAČKY RIMOWA
NOVÁ VIZUÁLNÍ IDENTITA ZNAČKY RIMOWA
NOVÁ VIZUÁLNÍ IDENTITA ZNAČKY RIMOWA

Společnost RIMOWA představuje u příležitosti nadcházejícího 120. výročí značky novou vizuální identitu...

Stejně jako jsou kufry RIMOWA pověstné pro svoji odolnost a spojení toho nejlepšího z německé technologie a řemeslné výroby, nové logo ztělesňuje DNA značky a jejího propojení tradice s inovací. S cílem nejenom oslavit důležité výročí, ale také vytvořit image stejně výraznou a moderní, jako jsou samotné kufry, nová vizuální identita je výsledkem spolupráce mezi dvěma designovými studii – německým Bureau Borsche a londýnským Commission Studio. Za její vizí stojí CEO společnosti Alexandre Arnault a Hector Muelas, který má jako Chief Brand Officer značku na starosti. Vizuální identita nejenom vzdává hold dlouhé historii a dědictví společnosti, ale přináší také stylový a nadčasový základ pro budoucí aktivity firmy.  

Již od svého vzniku v roce 1898 se minulost se současností prolínají ve všem, co RIMOWA vytváří. To platí zejména pro její kufry, které jsou navrhovány a vyráběny díky jedinečnému procesu, kdy jde řemeslo ruku v ruce s inovacemi. Ambicí při vzniku nové koncepce vizuální identity, která zahrnuje logo RIMOWA, monogram a jednotný vizuální styl, včetně obalového designu a brandingu tašek, bylo vytvořit silnou identitu hodnou exkluzivních produktů RIMOWA. 

Pro logo vybralo studio Bureau Borsche praktické bezpatkové písmo, které se stane novým typografickým jazykem značky. Jednoduché a decentní linie písma odrážejí funkční luxus vlastní kufrům RIMOWA, jeho univerzálnost odkazuje na všestranné využití do budoucna. Nový monogram slouží jako připomínka silného propojení s Kolínem nad Rýnem, kde RIMOWA vznikla. Dva vrcholy uvnitř monogramu reprezentují kultovní věže kolínské katedrály, které obklopuje obrys kufru.         

Vedle loga a monogramu je koncept doplněn o řadu dalších vizuálních nástrojů, které ctí dědictví společnosti: barevná paleta černé, bílé a šedé slouží jako ukázka dlouhodobé víry značky v to, že méně je více, stejně jako v případě čistého designu hliníkového kufru, který byl poprvé vyroben firmou RIMOWA v roce 1937. Svislé vzorování, vyvedené napříč všemi tištěnými materiály a předměty, vychází z drážkovaného designu, jež se na kufrech RIMOWA objevil v roce 1950 a od té doby je jejich nedílnou součástí. Variace drážkovaného vzoru jsou jemně vyraženy na uživatelském manuálu, visačkách a dokonce v podobě vodoznaku na tiskovinách. Nový branding bude využit napříč všemi touchpointy značky, které byly kompletně přepracovány s důrazem na využité materiály, konečnou úpravu a mechanismy: dárkové sady, papírové tašky, manuály, záruční listy, visačky na kufrech nebo sáčky na tekutiny. RIMOWA tak nabídne komplexní a jednotný branding ladící s kvalitou zavazadel. 

Nová vizuální identita RIMOWA bude od ledna 2018 postupně během roku začleňována do komunikace a na všechny nové produkty.   

O SPOLEČNOSTI RIMOWA

Společnost RIMOWA je jedním z předních světových výrobců prémiových zavazadel. Od roku 1898 vyrábí kufry té nejvyšší kvality s důrazem na inovace – v roce 1937 RIMOWA uvedla hliníková zavazadla a jako první použila v roce 2000 na výrobu kufrů polykarbonát. Produkty značky, které jsou stále navrhovány a konstruovány v Německu, jsou výsledkem unikátního výrobního procesu, který propojuje dědictví a řemeslnou výrobu s těmi nejmodernějšími technologiemi. Od ledna 2017 je RIMOWA součástí skupiny LVMH Group.

Podobné články
X