Naše stránky používají soubory cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním cookies na vaše zařízení a s jejich využíváním. Souhlasím

Lifestyle

Zvláštní edice pro požitkáře

Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře
Zvláštní edice pro požitkáře

Edinburgská agentura Contagious úzce spolupracovala se svým klientem, Gordon &MacPhail, aby vytvořili dekadentní a moderní interpretaci tradiční edice…

Je to moderní reinterpretace tradičních obalů na whisky, která byla nedávno zahájena v Royal Opera House v Covent Garden. Jak prohlásil kreativní ředitel agentury, Matt Chapman: „Tento úžasný nápoj zrál pětasedmdesát let v temnotě. Naším úkolem bylo interpretovat produkt našeho klienta, a představit dokonale balenou edici Mortlach whisky, která bude představena a byla míněna k sdílení a radosti pro generace, které přijdou. Neměla by být skryta někde, kde na ni jen bude padat prach. Duch dělení se, to je naše velká myšlenka v kreativní strategii, kterou uplatníme.“ Výsledkem práce agentury je elegantní křišťálová karafa, která je ruční prací, ve tvaru slzy, což je hlavní prvek nové Generations.

Společnost ve spolupráci s vynikajícími řemeslníky zavedla 75 kanálků ve formě pásků, které byly do každé ze 100 karaf ručně broušeny a pak očíslovány. V kombinaci tradičního a moderního řemesla navrhl tým svůdně hmatový stojan s 75 projekcemi na elegantně bílém povrchu, který karafu drží, dvě ručně dělané křišťálové skleničky a trezor.

Každý prvek je nakonec zabalen do luxusního koženého kufříku. James Hartigan, hlavní designér, vysvětluje: „Jedná se o unikátní a luxusní víkendovou tašku, ideální pro sofistikované cestující, kteří nemají pouze jeden cíl. Chtěli jsme vytvořit tašku, která bude navržena tak, aby nesla whisky, která vás udělá opilé radosti, a nebude schovávána jen jako vzpomínka ve vaší skříni.“

Podobné články
X